Hemels wonen

in de Zilverstraatkerk

Appartement 6 - Verkocht

In het hart van het historische centrum van Franeker, Friesland worden tien luxe appartementen gerealiseerd in de Zilverstraatkerk. Met een inpandige parkeergarage, eigen berging en lift. Met alle voorzieningen binnen handbereik is de Zilverstraatkerk hemels wonen in Friesland! Appartement 6 ligt aan de voorkant van de Zilverstraatkerk, waardoor u mooie lichtinval in het appartement heeft. Het appartement is 103 m2 en beschikt over een vide, waardoor er mogelijkheid tot een tweede slaapkamer. Ook heeft u toegang tot het dakterras via het appartement.

Welkom in franeker

Gelegen in het hart van Franeker, is de Zilverstraatkerk de ideale plek om aan de drukte te ontsnappen. Omgeven door de uitgestrekte landschappen van Friesland en voorzien van alle moderne gemakken in uw hoogwaardige appartement, biedt deze locatie de perfecte combinatie van rust en comfort.

In deze omgebouwde kerk vindt u appartement 6 aan de voorkant van het complex (zie plattegrond). Met de hoge plafonds en glas-in-lood ramen vangt het appartement veel licht en geeft het een ruimtelijk gevoel. Het complex heeft een centrale ligging in de stad, waardoor alles gemakkelijk bereikbaar is. Het station, de winkels en horecagelegenheden liggen dan ook letterlijk om de hoek.

Appartement 6

Eerste verdieping

Vide

Begane grond

Eerste verdieping

Vide

Tweede verdieping

103 m² woongenot

Royale living, 1-2 ruime slaapkamers, ruime badkamer, twee toiletten, vide, dakterras en toegang tot lift en parkeerplaats

Duurzaam en comfortabel

Het appartement is voorzien van vloerverwarming en wordt gasloos verwarmd. Daarnaast profiteert het appartement van zonne-energie door collectieve zonnepanelen. De energiekosten worden laag gehouden door het optimaal toepassen van vloer-, muur-, glas-, en dakisolatie.

Heerlijk wonen in Friesland

Uw ideale koopappartement in Friesland; met alle rust en ruimte die de provincie te bieden heeft.

Meer weten over de Zilverstraatkerk en het appartement?

Klik op onderstaande knop om de brochure aan te vragen.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met de makelaar via 0517 39 52 25

Zilverstaartkerk

Het gebouw

Het appartementengebouw kenmerkt zich door het authentieke karakter van de kerk met zijn hoge raampartijen, glas-in-lood ramen en bijzondere voorgevel. Deze verrijkende elementen stonden centraal bij het ontwerp van de appartementen. Bewoners krijgen zo een eigentijdse, moderne woning in een historisch gebouw in het hart van de stad.

De voormalige kerk heeft in totaal drie woonlagen. Op de begane grond bevinden zich drie appartementen, op de eerste verdieping bevinden zich vier en op de tweede verdieping nog eens drie appartementen. Dit appartement bevindt zich op de eerste verdieping.

Franeker,

Ster van de Elfsteden

Welkom in Franeker, een historisch stadje in het prachtige Friesland en de schilderachtige achtergrond van de appartementen in de Zilverstraatkerk.

Rust, ruimte en gastvrijheid… Dat is Franeker, Ster van de Elfsteden. We hebben een jachthaven, theater, horeca en een eigentijds winkelaanbod. En niet te vergeten zijn het beroemde Koninklijke Eise Eisinga Planetarium en het Martena Museum dat gevestigd is in een stadskasteel met stinzentuin.

Of bezoek eens het beroemde kaatsveld Sjukelân met het nabijgelegen Keatsmuseum. Of ons stadhuis in renaissancestijl, de Martinikerk, het mooie Korendragershuisje en niet te vergeten de prachtige theehuisjes aan het Bolwerk.
Kortom, Franeker is een prachtige stad!

Houd mij op de hoogte

Interesse in een appartement in de Zilverstraatkerk? Laat het ons weten via onderstaand formulier. Wij vertellen u over de verloop van het project en houden u op de hoogte van het proces.

Voor vragen over de appartementen van de Zilverstraatkerk neem je contact op met de makelaar.

Verkoop en informatie
Architect
logo architect
Ingenieursbureau
HS logo dark 2048 (002)
Bouwbedrijf
Installatietechniek
-VDWEERD-Logo-Installatietechniek
Schildersbedrijf
logo Roosma_FC

aanvragen brochure

Vraag hier uw brochure aan. Zodra deze beschikbaar is, wordt deze naar het door u aangegeven email adres verzonden.